Garanti Şartları
Garanti Şartları :
Mağazamızda satılan ürünler ithalatçı veya imalatçı firma
garantisi altındadır. Tamir veya değişim işlemleri, garanti veren firma veya
yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır. Ürün garantisi konusunda firmamız
ile irtibata geçtiğiniz takdirde, bilgilendirme ve yönlendirme konusunda
yardımcı olunacaktır.
dess.com.tr kanalı ile aldığınız tüm ürünler nakledilme sırasında oluşabilecek
olası hasarlara karşı sigortalıdır ve sorumluluğu tamamen dess.com.tr 'a
aittir. Gerek teslimat sırasında gerekse ürünün dess.com.tr 'dan çıkışı
sırasında hasar görmüş veya eksik teslim edilmiş tüm ürünler ücretsiz olarak
değiştirilecek ve teslim edilecektir. Kargonun ürünü teslimi esnasında,
ürün tarafınıza arızalı veya hasarlı şekilde ulaştıysa lütfen tutanak tutturunuz ve ürünü fatura fotokopisi ve tutanak
ile birlikte tarafımıza iade ediniz. AKSİ
TAKTİRDE dess.com.tr SORUMLU DEĞİLDİR.
Arızalı Ürün :
Arızalı ürününüzü, faturası veya garanti belgesi ile
birlikte, arıza bildirim formunu doldurarak tarafımıza arızasını
bildirdikten sonra belirleyeceğimiz kargo ve gönderi şekli ile
gönderebilirsiniz.
Ürünün tarafımıza gelmesini takiben, gerekli kontroller yapıldıktan
sonra ürün tamiratı garanti süresince ücretsiz olarak yapılır, gerekli
görüldüğü taktirde yenisi ile değiştirilir. Faturası olmayan ürünler GARANTİ KAPSAMI DIŞIDIR. Tamirat süresi ürünün elimize
geçmesi ile birlikte başlar, en geç 20 iş günü içerisinde sonuçlandırılır.
Bu konudaki şikayetleriniz ve yardım için satis@dess.com.tr 'a mesaj atabilir
veya 0 (212) 297 23 71 no 'lu telefonlarımızdan Satış Destek
Ekibimizi arayabilirsiniz.